Over Easy Systems
Easy Systems biedt en ontwikkeld al ruim 18 jaar oplossingen voor het MKB om het Purchase to Pay proces te optimaliseren voor én met haar klanten. De software wordt ontwikkeld in Nederland door hun eigen development team, waarna de uitrol van de software door hun eigen consultants wordt geïmplementeerd en de support wordt geleverd door supportmedewerkers vanuit het kantoor in Ede. Easy Systems onderscheid zich door een persoonlijke aanpak zowel in het verkoopproces als in de processen daarna met medewerkers die kennis hebben van het purchase to pay proces, zodat een klant weet dat ze een goede keuze maken. Kwaliteit bieden is belangrijk en dat wordt bevestigd door de ISO-certificeringen die ze hebben voor kwaliteitsmanagement (9001), informatiebeveiliging (27001) en informatiebeveiliging voor clouddiensten (27017). De kwaliteit vertaalt zich uiteindelijk in meer dan 2.500 organisaties in binnen- en buitenland die met hun software werken, diverse partners die hun oplossing inzetten bij hun klanten en meer dan 7.000.000 facturen die jaarlijks met hun software worden verwerkt. De oplossingen van Easy Systems helpen klanten om hun werk efficiënter te doen, minder fouten te maken, meer inzicht te krijgen en overzicht te houden én te voldoen aan wet- en regelgeving.
Over de oplossingen van easy systems
Factuurverwerking
De factuurverwerking oplossing zorgt ervoor dat er inzicht en overzicht wordt geboden in factuur statussen, maakt het mogelijk om een 3-way match te maken tussen inkooporder, levering en factuur én helpt in de samenwerking/goedkeuring tussen finance en budgethouders. Het maakt het voor organisaties mogelijk om met minder FTE meer facturen te verwerken, wat zorgt voor een positieve business case.
Meer wetenInkoopmanagement
Door indirecte inkopen, zoals laptops, marketinguitgaven en kantoorartikelen vast te leggen en goedkeuring op te krijgen intern alvorens er een bestelling wordt geplaatst, wordt de afhandeling van een factuur achteraf gekoppeld hieraan en al dan niet automatisch verwerkt. Daarbij kan er gebruik worden gemaakt van een catalogus aan producten die intern vaak worden ingekocht om het voor een medewerker nog makkelijker te maken een inkoopaanvraag te doen.
Meer wetenDeclaratieverwerking
Vaak worden declaraties ook door de Finance afdeling afgehandeld en daarom bieden we een oplossing om zowel onkosten-, reis-, als creditcarddeclaraties te verwerken. De app zorgt ervoor dat een medewerker op een gebruiksvriendelijke manier zijn bonnen kan declareren en de goedkeuring van de bonnen kan op verschillende manieren worden ingericht om te voldoen aan de interne richtlijnen.
Meer wetenContractmanagement
Het bijhouden van contracten en signalering krijgen wanneer contacten verlopen helpt om op de juiste momenten met leveranciers/klanten nieuwe afspraken te maken. Speciaal voor contracten waar periodiek een factuur voor wordt gestuurd bestaat de mogelijkheid om met een betaalplan deze facturen te matchen met de afspraken in het betaalplan en de kosten op de juiste manier automatisch te boeken.
Meer wetenElektronische facturatie
De toekomst van uitwisseling van onder andere facturen is elektronisch, waarbij applicaties op een gestandaardiseerde manier informatie met elkaar uitwisselen om dit zo efficiënt mogelijk te laten gebeuren. Als leverancier van Purchase to Pay software menen we hierin klanten te moeten informeren over de kansen die ontstaan en we zijn onder andere serviceprovider op het Peppol-netwerk.
Meer wetenOver onze samenwerking
"Fresh Dynamics en Easy Systems bieden hun klanten een ‘best of breed’ oplossing voor purchase to pay processen."
- Fresh Dynamics biedt de connector met Dynamics AX/ Dynamics 365 F&O.
- Easy Systems biedt de Purchase to Pay oplossingen voor het MKB.
De start van onze samenwerking
Door de aanpassingen die Microsoft continue doorvoert in haar oplossing Dynamics 365 F&O zocht Easy Systems een partner die hun hierbij kon assisteren. De Dynamics AX connector van Fresh Dynamics had zichzelf al bij klanten bewezen en daarom was het een logische keuze om de kennis van Fresh Dynamics ook in te schakelen voor de connector met Dynamics 365 F&O. Inmiddels maken meer dan 35 klanten gebruik van deze connector om hun Purchase to Pay proces te digitaliseren én automatiseren.
Benieuwd naar meer?
Ontdek hoe de samenwerking tussen Fresh Dynamics en Easy Systems uw Purchase-to-Pay-processen kan stroomlijnen. Ervaar de voordelen van een bewezen, geïntegreerde oplossing die handmatige taken vermindert en efficiëntie verhoogt.
Wilt u meer weten over hoe deze oplossing specifiek in uw organisatie kan worden toegepast? Wij staan klaar om uw vragen te beantwoorden.