Het integreren van Microsoft Dynamics 365 F&SCM met e-commerce toepassingen via standaard Microsoft OData-endpoints is tijdrovend, kostbaar en vereist Microsoft-consultants. Alumio en Fresh Dynamics hebben een API-plugin ontwikkeld om een snellere en efficiëntere oplossing te bieden die de integratiemogelijkheden van het Dynamics 365 F&O aanzienlijk verbetert.
Wat is Alumio?
Alumio is een cloud-native, low-code integratieplatform (iPaaS) dat helpt bij het verbinden van meerdere systemen, SaaS, cloud-apps of gegevensbronnen. Het maakt realtime gegevensuitwisseling tussen verbonden apps mogelijk en biedt een gebruiksvriendelijke webinterface om alle integraties te creëren, te controleren en te beheren, zonder aangepaste code. Het platform biedt ook ontwikkelaarsvriendelijke functies om gegevens flexibel te transformeren en in kaart te brengen, zeer aanpasbare integraties te ontwikkelen en de mogelijkheid om workflows te bouwen om bedrijfsprocessen in alle geïntegreerde systemen te automatiseren.
al vaak geïntegreerd met
Microsoft Dynamics 365 F&O:
Wat is een Alumio-integratie?
Alumio-connectoren zijn pakketten met vooraf geconfigureerde softwaregegevens waarmee ze eenvoudig kunnen worden geïntegreerd met andere populaire software. Met behulp van een Alumio-connector via het Alumio-integratieplatform (iPaaS) kunnen bedrijven binnen enkele weken een applicatie (zoals Dynamics 365 F&O) integreren met twee of meer apps.
voordelen van deze aanpak
snel
Klaar om te installeren.
eenvoudig
Complexe API integraties zijn niet meer nodig.
kwalitatief
De prestatieproblemen van OData endpoints zijn verleden tijd.
Hoe werkt deze alumio API Plugin for Dynamics 365 F&SCM?
De Alumio API-plugin installeert de B2C-, B2B-, D2C- en PIM-API-punten die nodig zijn voor naadloze integratie met e-commerce-apps en SaaS-oplossingen. Belangrijkste kenmerken zijn:
- Vooraf in kaart gebrachte API-datapunten: Toegang tot benodigde API-punten zonder complexe codering of meerdere OData-endpoints en zonder dat experts in Dynamics 365-bedrijfslogica nodig zijn.
- Klaar-voor-gebruik B2B e-commerce webservices: Webservices omvatten klant specifieke B2B-prijzen, realtime winkelwagenprijzen, klantensaldi, openstaande factuurbedragen, ATP-klantspecifieke voorraad en meer.
- Geoptimaliseerde Dynamics 365 API-prestaties: De plugin combineert datasets tot enkele API-datapunten, waardoor de belasting op OData-webservices wordt verminderd en de prestaties verbeteren door middel van 'Push'-mechanismen.
- Verminderde complexiteit van gegevensuitwisseling: In plaats van meerdere API-oproepen biedt de plugin een enkel eindpunt voor het direct aanmaken van verkooporders in Dynamics 365 F&SCM.
Deze bedrijven gingen u voor en zijn nu Fresh Connected!
Product Support Chatbot
Onze Product Support Chatbot is ontworpen om zo gedetailleerd mogelijk antwoord te geven op al uw vragen over de ISV oplossingen van Fresh Dynamics.
Deze vragen kunnen gaan over verschillende aspecten van onze softwareproducten, waaronder de werking, mogelijkheden, functionaliteiten en technische details.
Ondersteunde talen: Engels en Nederlands
Disclaimer: De Product Support Chatbot is ontworpen om de best mogelijke ondersteuning te bieden, maar kan fouten maken. Raadpleeg bij twijfel altijd een medewerker voor nauwkeurige informatie.
Wil je jouw bedrijfsprocessen stroomlijnen met een betrouwbare en efficiënte integratie binnen Dynamics 365 F&O? Met de Alumio API-plugin van Fresh Dynamics bespaar je tijd en vermijd je complexe API-integraties.
Plan nu een meeting en ontdek hoe wij jouw organisatie kunnen helpen met een naadloze, kwalitatieve integratie-oplossing!